woensdag 4 september 2013

We zijn weer op pad

Eindelijk.. op weg, de laatste dagen gingen als stroop.. Maar zondagavond ff over 5 uur gingen we aan boord en om 17.30 voeren we de haven uit weg.. Door de sluis gevaren en voor het strandje bij Venhuizen voor anker gegooid. Een grote pan mosselen opgezet pot bier er naast, stokbrood met kruidenboter Mooi zitten en dom kijken en een lekkere nacht gemaakt.
De volgende ochtend om 9 uur op weg naar ijmuiden een dikke wind maar dat zijn we gewend .. dat is elke keer zo als we vertrekken. Om 4 uur in de middag lagen we in IJmuiden langs een steiger (gelukkig was er plek ahum..) Lekker bij een strandtentje buiten in de zon gegeten en weer een lange nacht gemaakt Volgende dag naar Scheveningen, mooi weer klein windje heerlijk varen..

Daar aangekomen wat rondgehangen langs het strand veel golfsurfers waen en bezig leuk gezicht. Vanavond het bestek voor morgen gemaakt het is mooi weer en gaan we in één keer door naar Wight 2 etmalen varen denk ik, maar in ieder geval mooi weer dat gaat vast lukken
We krijgen een beetje vakantiegevoel.....

1 opmerking:

1. Hallo Ron en Jocé,

Trossen los, geniet met volle teugen!
    Prachtige bimini!
    Cowes, bij Folly Inn aan de drijvende steiger een superplek!!